გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი, პირადი ნომერი: მანანა ტყეშელაშვილი
საგანი: სპორტი
სწავლების საფეხური/კლასი:
II საფეხური, VII კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:
21
გაკვეთილის თემა:
’’ფრენბურთის ისტორიის და ელემენტების გაცნობა’’.
(თეორიული მასალა)
გაკვეთილის მიზანი:
·
ჯანსაღი ცხოვრების წესის პროპაგანდა და
დანერგვა.
·
სპორტის კონკრეტული სახეობის, ფრენბურთის
წესებისა და ისტორიის გაცნობა
·
სპორტის კონკრეტლი სახეობის, ფრენბურთის
პოპულარიზაცია და ამ გზით მოსწავლეების სპორტში ჩართულობის სტიმულირება.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/
მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
(წთ)
|
1
|
საორგანიზაციო საკითხი
|
მთელი კლასი
|
2 წთ
|
||
2
|
აქტივობა I
– წინარე ცოდნის გააქტიურება
მასწავლებელი მოკლე კითხვებით არკვევს რა იციან
მოსწავლეებმა შესასწავლი სპორტის
სახეობის შესახებ. მისი ისტორიის, თამაშის სტრუქტურის და წესების შესახებ.
|
დისკუსია,
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალური
|
5წთ
|
|
3
|
აქტივობა II - ძირითადი ნაწილი
1) მასწავლებელი მოსწავლეებს აცნობს მონაცემებს
ფრენბურთის წარმოშობოს მისი განვითარების და თამაშის წესების შესახებ.
წყარო იკიპედია:
2) მასწავლებელი თეორიულად აწვდის ინფორმაციას
მოსწავლეებს ფრენბურთის თამაშის ელემენტების შესახებ:
3)
მეერე გადაცემა; (https://www.youtube.com/watch?v=Y4g8DcRKFVs
)
4)
შეტევა; (https://www.youtube.com/watch?v=WJay5aGb1AA
)
5)
ბლოკი; (https://www.youtube.com/watch?v=xAUz_MAgOIA
)
6)
დაზღვევა/დაცვა; (https://www.youtube.com/watch?v=FSSfRi-NGDs
)
თითოეული ილეთის ახსნის პარალელურად
მოსწავლეებსმონიტორზე აჩვენებს ვიდეო
ჩანაწერებს, მსოფლიო ვარსკვლავების შესრულებით.
|
ლექცია
ახნა-განმარტება,
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი, პროექტორი
ინტერნეტის წყარო,
|
35წთ
|
4
|
გაკვეთილის შეჯამება:
გაკვეთილზე მიღებული
ინფორმაციის შემოწმების მიზნით მასწავლებელი სვამს კითხვებს და არკვევს :
1)
რა გაიგეს ახალი
მოსწავლეებმა;
2)
რომელი პოზიციის თამაშს
ისურვებდნენ;
3)
რა დაამახსოვრდათ ყველაზე
უკეთ დღევანდელი გაკვეთილიდან;
4)
გაკვეთილზე მოსმენილი
თამაშის წესებიდან რა იყო მათთვის ახალი;
5. სლაიდების მეშვეობით მოსწავლეებს ვაჩვენებ და ვუხსნი ფრენბურთის ისტორიას. |
თანამშრომლობითი სწავლება,
კითხვა პასუხი
|
ჯგუფური,
ინდივიდუალური
|
პროექტორი
|
5წთ
|
5
|
·
მოსწავლეთათვის საშინაო დავალების მიცემა-
მასწავლებელი
კლასს ყოფს 6 ჯგუფად და თითოეულ ჯგუფს აძლევს დავალებას: ფრენბურთის ტაქტიკური
ელემენტების შესახებ დაამზადონ პატარა ბუკლეტები. და ამ მიზნით აქტიურად
გამოიყენონ გაკვეთილის პეროდში გამოყენებული საიტები ვიკიპედია და youtube.
|
პრაქტიკული საქმიანობა
|
ჯგუფური
|
საიტები: ვიკიპედია და youtube.
|
5წთ
|
შეფასება:
მასწავლებელი იყენებს განმავითარებელ
შეფასებას და კომენტარებს.
კრიტერიუმები
|
1.გაკვეთილზე ჩართულობა და აქტიურობა
|
2.მოსწავლეთა ფიზიკური თვისებები
|
3,მოსწავლეთა მიერ ტექნიკური ილეთების შესრულების ხარისხი
|
4,მოსწავლეთა დისციპლინის ,თამაშისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა
|
მანანა წარმატებები; ბევრი კრედიტ ქულების აღება.
ReplyDelete